Kolejne korzyści z codziennego picia wina

Kategorie: omega 3, wina, badania. Autor: PAP, msu <redakcja@onet.pl>. 8 Dec 2008.

Tagi: omega 3, wina, badania
Lampka wina podnosi poziom kwasów Omega 3 w organiźmie - wykazały badania przeprowadzone w ramach unijnego projektu IMMIDIET.